Birkas

Bija man reiz viens dzejolis.  Es to pārtulkoju angliski – nu, kā nu pratu. Un ieliku savā Myspace profilā. Šodien tajā ieraudzīju sadaļu – tulkot.

Iemēģināju. Rezultāts mani sajūsmina! :)Oriģināls LV:

upe caur tevi un mani
ir bez gala
bez gala krastiem
un tiltiem

ai nesmaidi tik gaiši
kā vītoli tavā atspulgā

mana upe sāk ņirbēt
un grib iziet no
krastiem
bet to nav

no bez gala krastiem
iziet nevar

un es viļņojos uz jūru
kas ir bezgala tālu
un arī
bez gala
smiltīm
un ūdens

saule ir tajā
un mēness
un divējas zvaigznes
tās spožās
un
tās asās

bet jūra ir tālu
un tavi vītolu zari
sidrabā mērcēti
skar

manus viļņus

atspulgs bez gala
bez dziļuma
jo arī vertikāli
šai upei

nav gala

Mans tulkojums uz ENG:

the river through you and me
is without it’s end
without the riverbanks
and without bridges

oh do not smile so lightly
my river starts to ripple
like weeping willows in your reflection
and wants over flood its banks

but there are no river banks

you cannot over flood
if you have riverbanks with no ends

and I am waving to the sea
what is endlessly far
and without end
sand
and water

the sun is in it
and so is the moon

and two kinds of stars

the ones those are bright
an the others that are sharp

but the sea is far

and branches of your willows
soaked in silver
touch

my waves

reflection without the end
without depth

because also verticaly

this river
has no end

Myspace tulkojums no ENG uz LV:

upes ar tevi un mani
ir bez tā beigu
bez upes krastu
un bez tiltiem

Ak, nav smaids tik viegli
mana upe sāk viļņoties
kā raudošs vītolu jūsu pārdomas
un vēlas vairāk plūdu savu banku

bet nav upju krastos

Jūs nevarat virs plūdu
ja Jums ir upju krastu bez galiem

un es esmu vicināšanu jūru
kas ir bezgalīgi tālu
un bez gala
smiltis
un ūdens

saule tajā
un tā ir mēness

un divu veidu zvaigznēm

tiem t šļūtene ir spilgti
citas, kas ir asas

bet jūra ir tālu

un filiāles jūsu vītolu
iemērc sudraba
touch

Mani viļņi

Pārdomu bez gala
bez dziļums

jo arī verticaly

šo upi
nav beigas

p.s. īpaši man patika par šļūtenēm, filiālēm un bankām! :) :)