Birkas

, , ,

Ap vieniem pēcpusdienā pa mana dzīvokļa logu iespīd saule.  Daļu no jumtiem klāj sniegs, daļu ne.

Reizēm pusdienas laikā es eju uz mājām  un ēdu tur. Sasveicinos ar kaķi. Uzlieku vārīties ūdeni. Atveru logu istabā.

Saules gaismā redzami visi putekļi, ko vakara krēsla parasti noslēpj. Reizēm  mani tas uztrauc, reizēm nē.

No mana darba loga arī ir redzami jumti. Taču saule nav redzama, jo logi ir uz ziemeļiem. Var redzēt tikai zilas debesis.  Šodien.

Vakar man bija auksti un es mēģināju iztēloties, ka guļu pludmalē un  ir ļoti karsts – saule svilina no augšas un sakarsētās smiltis no apakšas. Ir karsti, es sev teicu.

Šorīt jau no paša rīta man bija aizdomas, ka būs saulains laiks. Ap septiņiem  aiz mākoņu driskām vīdēja cerīgs debesu zilums.

Man prieks, ka nojauta mani nepievīla.