Telefons un Debesis

Šovakar, kamēr biju dušā, pēkšņi iedomājos, ka tieši pa mobilo telefonu savā laikā es esmu uzzinājusi par trīs tuvu cilvēku nāvēm. Pirmo reiz  – par nelaimes gadījumu, otro reiz  – par slepkavību un trešo reiz – par pašnāvību.

Tas nenotika vienā gadā.

Tad es sasprindzināju savas smadzenes un teicu tām: “Tagad atcerieties kaut ko jauku, kas man arīdzan tika pavēstīts pa telefonu!”  Taču smadzenēm labpatikās ieciklēties un labās atmiņas šoreiz neuznira.

Un tad no istabas atskanēja dziesma, kas mani paglāba no ieciklējušos smadzeņu gūsta.

Te nu tā ir:

Komentēt

