Birkas

, , , ,

Ir labi gada nogalē apskatīties atpakaļ un ieraudzīt, kas noticis. Un uzmest skici plāniem jaunajā gadā. Fokusam.

Un tā, mans privātais top 10 maniem pērnā gada notikumiem. Random secībā. Nekas no topa nav mazāk svarīgs.

1. Mācības. Pēc pēkšņas, taču spēcīgas šaubu lēkmes 2009. gada decembrī tomēr nolēmu mācīties par Kundalini jogas skolotāju. Mācības nebija vieglas un tās vēl nav beigušās. Apmācība vienu nedēļas nogali mēnesī, mājas darbi (ikdienas), diezgan smagi “iekšējie procesi” un vienkārši fizisks nogurums. Taču esmu ļoti gandarīta. Esmu iztīrījusi veselu kaudzi savu “iekšējo atkritumu” un tas man ļauj justies daudz labāk, uztvert dzīvi vienkāršāk.

2. Nodarbību vadīšana. Saistībā ar iepriekšējo, taču tomēr atsevišķi nodalāms –  esmu novadījusi vairākas Kundaini jogas nodarbības un Kundalini jogas Sadanas. Nenovērtējama pieredze. Un esmu pateicīga par iespēju darīt kaut ko savā dzīvē, kas patiešām cilvēku dzīvi padara labāku. Vēl gan tikai mācos, taču pirmie soļi ir sperti.

3. Uzstāšanās. Man bija liels prieks kopā ar citām meitenēm no I-dejas mājas radošās grupas izveidot un rādīt Feju deju performanci – Madaras Labo sajūtu festivālā, Positivus festivālā, Dirty Deal netradicionālo teātra izrāžu (vai kaut kā tamlīdzīgi, neatceros nosaukumu precīzi) festivālā, Buratīno teātrī. Reizēm mūs smagi pievīla tehnika (jo tā bija perfomance, kurā svarīgu lomu spēlēja video un audio + kustības un ēnas), taču tas nemazināja uzstāšanās prieku.

4. Darbs. Gada sākumā nomainīju arī darbu. Riskēju, jo biju jau pieradusi pie sava iepriekšējā darba, lai arī tas sāka  šķist man galīgi nepiemērots. Tomēr nav viegli nomainīt jau pierastu vidi pret kaut ko pavisam citu, vēl nezināmu. Esmu gandarīta, ka spēru šo soli.

5. Dzīvoklis. Tiesa, pārvācos uz to jau 2009. gada decembra beigās, taču šis ir pirmais gads, kas tajā pavadīts. Man ļoti patīk, ka dzīvoju centrā, varu redzēt debesis, ir kluss, viss ir tuvu, ir labs plānojums.

6. Meditācijas. Tieši pērnajā gadā sāku praktizēt ikdienas meditācijas. Nav viegli, taču jaudīgi.

7. Idejas mājas Radošā Laboratorija. Tikāmies reizi mēnesī vienu nedēļas nogali – sākot no 2009. gada rudens līdz 2010. gada vasarai. Grūta, taču interesanta iespēja izpētīt sevi dažādos kustību kontekstos. Jaunas atklāsmes un gluži fizisks baudījums no sadarbības un kustību prieka.

8. Kontaktimprovizācija. Lai arī 2010. gadā nodarbības un JAMus apmeklēju neregulāri, taču guvu no tā lielu prieku. Īpaši no 3 dienu meistarklases, ko vadīja pasniedzējs no Brazīlijas (ek, aizmirsu, kā viņu sauca).

9. Ritenis. Tā kā mana darba birojs šobrīd atrodas Pārdaugavā, pavasarī, vasarā un rudens sākumā izbaudīju iespēju doties uz darbu ar riteni. Skaists ceļš un lieliski pavadīts laiks.

10. Mūzika. Esmu ļoti priecīga, ka Kundalini jogā tik liela nozīme tiek piešķirta mantrām. Iespēja dziedāt, pie tam mūziku, kas ir tik skaista un jaudīga, man ir ļoti nozīmīga.