Birkas

,

Ir tik daudz lietu, ko gribās izdarīt, ka vienā jaukā brīdī, ne saukts, ne gaidīts, nogurums kā tāds viltīgs suku pārdevējs (no 3 sivētiņiem) – skat – ir jau klāt.

Un tā nu es šobrīd esmu tik laiska, un tik relaksēta,  smaidu un manas smadzenes atsakās lasīt jel ko, t.i. lasīt jau es it kā varētu, taču uztvert tā pagrūti. Kaut kur doties   –  ek, ko tur, ieņemu darba dīvāniņu un pusguļus ieritinos, atveru laptopu un mēģinu darboties.

Man pat nekut pēdas. Šodien.

Tik lieliskas ir dienas, ko piedzīvoju – vienīgi kaut kādīgi garas tās sanāk un dikti pilnas. No vakardienas rīta uzsāku vadīt Kundalini jogas nodarbības “Miervidos” (un tā tagad katru 3dienas rītu), pa dienu darbs “homo ecos:”, vakarā I-dejas mājā mēģinājums ar “fejām” (taisām jauno performanci), tad vēl esmu uzsākusi apmeklēt dejas nodarbības (tādas, kur vis-kaut-kas – džeza deja un klasiskā, un citas), sestdien 5os no rīta vadīšu Kundalini jogas Sadhanu Daya jogas studijā (esmu apņēmusies to darīt 2x mēnesī), ik pa laikam gribas aiziet uz kādu kontaktimprovizācijas JAMu vai meistarklasi, un vēl man ir divas meitas.

Man viss ļoti patīk. Tikai šodien kaut kā mazliet piekusu. :)