Birkas

, ,

Man patīk, kā zvana mans modinātājs. Esmu uzlikusi skaistu dziesmu. Skaņa pamazām no ļoti klusas kļūst arvien skaļāka. Viegli iziet no sapņa šajā pasaulē. Piecēlos pirms sešiem, ātri sataisījos un braucu uz jogas centru. Šodien neviens uz nodarbību neatnāca. Ļoti labi. Varēju pastrādāt ar sevi. Paņēmu jaudīgu kriju – viens no tās efektiem ir gremošanas veicināšana. Visās izpausmēs. Fiziskajā (ēdiens), emocionālajā (piemēram, dusmas) un mentālajā (iestrēgšana kādā no domu virpuļiem).

Pēc nodarbības “pa taisno” braucu uz darbu. Tas bija ilgi. Ceļā pavadīju vairāk kā stundu. Pa šo pašu laiku es varētu ar vilcienu no Tukuma atbraukt līdz Rīgai.

Darbs, pusdienas, darbs, prom.

Tiesa, sadaļu “pusdienas” ir vērts izvērst garāku. Pusdienoju “Vairāk saules” kopā ar Kameni – sīki viņu iztaujāju par retrītu, kurā es nepiedalījos. Un stāstam piedevām saņēmu arī dāvanas  – pašrocīgi lasītas mellenes un zemenes.

Pēc darba braucu uz “I-dejas māju” – uz mēģinājumu. Piektdien festivālā “Positivus” uz mazās skatuves (Garnier, laikam, ir sponsors) rādīsim performanci “Spogulis”. Es biju tik laimīga visas satikt. Bija gan arī viena bēdīga ziņa – viena no meitenēm ir slima un, iespējams, nebūs arī piektdien. Tas būtu diezgan traki, jo šajā performancē esam tikai četras + vijolniece.

Izmēģinājām divas versijas: oriģinālo, kad ir visas un modificēto, kad esam tikai trīs.

Mājās mani atveda Jaukā Arhitekte. Mazliet paskatījos “Matrikss. Atjaunots.”. Tagad rakstu.