Birkas

, ,

Lai dzīve būtu skaista, ir nepieciešami šādi komponenti:

1) jāsaprot, ko tieši mums nozīmē “skaista dzīve”

2) un tas ir jāsaprotu gluži konkrēti, pēc iespējas detalizētāk

3) jāsaprot, kas tieši ir jādara, lai mūsu dzīve kļūtu par “skaistu dzīvi”

4) trešais punkts automātiski ietver arī prioritāšu noteikšanu (jo darbības, kas neveicina “skaistas dzīves” notikšanu, gluži pašsaprotami kļūst par mazāk svarīgām)

Ar to tad arī pēdējā laikā nodarbojos. Pareizāk sakot, ar to nodarbojos laiku pa laikam. Jo nākas pārregulēt tās vīzijas, kad nonāc to īstenošanās epicentrā. Parasti pieļauju diezgan tipisku kļūdu – nevis ieklausos sevī (kas patiešām padara mani laimīgu, uzrunā, ir “mana skaistā dzīve”), bet pieņemu kā savu kāda cita vēlmi (vecāku teikto, grāmatā izlasītu, TVvai filmā noskatīto,  sarakstu var turpināt).

Šobrīd esmu punktā, kad ieklausos sevī – kas tieši man ir tā “skaistā dzīve”, kas tieši man ir svarīgs. Nu nemaz i neteikšu, ka ļoti raiti man ar to iet.