Birkas

, , , , , , , , , , , , ,

Lai pateiktos par to, kas man tika dots 2011. gadā. Visu aptvert diezin vai varēšu. Tad būtu jāraksta pārāk daudz. Tāpēc minēšu tikai 10 notikumus. Un kāpēc tie man šķiet tik būtiski. Secība ir tāda, kādā man šie notikumi nāk prātā.

1. Notikums 31. oktobrī. Tik ļoti privāts, ka sīkāk aprakstīt negribu. Iemesls, kāpēc to minu kā pirmo –  nākotni ir iespējams mainīt tagadnes punktā. Tagadne ir tieši tāda, kāda tā ir, pateicoties pagātnei. Arī pagātni var izmainīt tagadnē. Taču reizēm cilvēkam ir nepieciešama palīdzība, lai to izdarītu. Ir brīnišķīgi, ja šāda palīdzība tiek sniegta. Paldies par to.

2. Kundalini jogas nodarbību vadīšana. Sāku to darīt 2011.gada februārī   – “Miervidos” – un turpinu vēl joprojām. Esmu ļoti laimīga par to. Esmu cilvēks, kas ļoti mijiedarbojas ar vidi un cilvēkiem, tāpēc man ir svarīgi atrasties vidē, kas veicina to manu īpašību attīstību, ko augstu vērtēju un cienu. Jogas nodarbību vadīšana sniedz man šādu iespēju. Esmu ļoti pateicīga par to.

3. Performance “Spogulis”. Kopā ar pārējām “I-dejas mājas” radošās grupas meitenēm šo izrādi veidojām vairākus mēnešus. Darba process bija ilgs un ne vienmēr viegls, atmetām vairākas idejas (kas mums arī ļoti patika), līdz noslīpējām izrādi. Performances veidošanas process darīja mani ļoti laimīgu. Izrādi parādījām  Buratīnu teātrī, Positivus uz mazās skatuves, Give and Get festivālā, I-dejas mājā (vairs neatceros, kāda pasākuma ietvaros), katru reiz bija gan liels satraukums, gan arī prieks par procesu. Paldies par iespēju radīt kopā ar tik lieliskām meitenēm.

4. Meistarklases – akrojogā un klaunādē. Abas lieliskas, jo trenēja manu prātu pārvarēt iedomātas robežas. Abās meistarklasēs ik pa laikam bija tik ļoti bail,  ka nesanāks. Taču es tiku tam pāri un par to liels, liels prieks. Paldies par iespēju izbaudīt.

5. Dēka “Give and Get” festivālā. Paldies par asām sajūtām.

6. Braucieni uz Tenerifi un Lombardiju. Paldies par iespēju būt vietās, kur saule ir tik spoža.

7.  18. novembrim veltītais koncerts 6. vidusskolā. Šajā koncertā uzstājās abas manas meitas. Koncerts bija spēcīgs, ļoti spēcīgs. Esmu pateicīga par to, ka manām meitām tika sniegta šāda pieredze – būt par daļu no tik izcila pasākuma.

8. Mana tēva slimība vasarā. Paldies par brīnišķīgo telefona sarunu vasaras saulgriežos. Paldies par visām sarunām arī pēc tam.

9. Mana kaķa slimība vasarā. Esmu pateicīga par to, ka viņš izdzīvoja.

10. Grūti izšķirties, ko rakstīt. Tāpēc izvēlos, par ko vēl ļoti būtisku vēlos pateikties. Paldies par manām meitām, draugiem (gan veciem, gan jauniegūtiem) un ģimeni. Par to, ka viņi ir.