Birkas

, , , , , , , , , , , ,

Iesākumā gribēju rakstīt TOP 10 notikumus 2012. gadā. Jau iesāku. Taču tad aptvēru, ka vēlos pateikties –  par to, kas bijis. Un tā nu šis ir pateicību tops.

1. Mani draugi – jauniegūtie un “vecie”. Ir tik lieliski sajust, ka tevi saprot no pusvārda, ka nepārprot, ka atbalsta. Bez jūsu atbalsta es… ak, pat nezinu, ko lai saka. Bez jūsu atbalsta es jau sen būtu traka – aiz apjukuma un sāpēm. Un ir tik lieliski arī pašai justies noderīgai un sniegt atbalstu. Paldies jums par to, ka esat.

2. Mana ģimene – gan bērni, gan vecāki, gan brālis, gan tālāki radi. Paldies, ka esat. Paldies meitām, ka esat tik gaišas un patiesas. Un tik mīļas.

3. Brīnišķīgā iespēja iesaistīties vairāku uzvedumu / performanču veidošanā. Tās visas bija lieliskas, katra kā konfekte, katra ar savu pārdzīvojumu, radīšanu un dalīšanās prieku. Performance Viļņas Laikmetīgās mākslas centrā, kurā iesaistījāmies kopā ar draudzenēm; “Meža gars” Saulkrastu džeza festivālā (paldies Kristiānai!); pusgadu lolotā miniizrāde “Viesnīca”, ko parādījām “Positivus” un “Give and get”; Vides dejas visas dienas garumā Piņķos (paldies Lilijai!). Paldies par iespēju radīt!

4. Pirmo reizi mūžā man apmēram pusgadu bija iespēja strādāt mājās – tālu prom no biroju kņadas. Esmu ļoti pateicīga par to. Lieliska iespēja gan labi saplānot laiku, gan labāk iepazīt sevi. Lieliska iespēja paskatīties uz notikumiem un cilvēkiem “no malas”.

5. Šogad man bija iespēja mācīties dziedināt. Paldies Sanitai un Markusam par prāniskās dziedināšanas pamatiem. Paldies Ojāram par atbalstu sevis pieņemšanā un par iespēju to manas izpausmes aspektu, ko visu mūžu biju uzvērusi kā apgrūtinājumu (jūtīgums un emocionalitāte), izmantot kā instrumentu, lai palīdzētu.

6. Šis gads spēcīgi satricināja pamatus zem manām kājām un es ieraudzīju, kādās ilūzijās esmu dzīvojusi. Vai esmu tuvāk realitātei šobrīd – nezinu. Jūtos kā mazs bērns, kas mācās staigāt. Kā mazs bērns, kas sevi nav pazinis. Paldies par iespēju sākt apjaust.

7. Janvārī es sāku mācīties baroka laika dejas, no rudens – jazz deju. Vēl joprojām esmu draugos ar kontaktimprovizāciju. Paldies par to visu. Ne vienmēr ir viegli, taču dejošana man sagādā lielu prieku un gandarījumu.

8. Joga ir manas dzīves daļa jau septīto gadu. No tiem apmēram trešo – Kundalini joga. Vedot mani pie sevis pašas, tā reizēm uzorganizē tādu virpuli, ka nevar saprast vairs itin neko. Taču, kā esmu apjautusi, reizēm pāreja citā līmenī ir tieši kā virpulis. Atliek tikai tam ļauties. Paldies par šo ceļojumu.

9. Šogad 3 dienas kājām gāju gar Baltijas jūru. Un tas skaistums bija neaprakstāms. 22. decembrī man bija iespēja aizbraukt uz vairākiem pilskalniem, arī uz Zilo kalnu. Spēcīgi. Tas man nav nekāds jaunums, ka Latviju es pazīstu diezgan slikti. Taču es priecājos par katru iespēju to iepazīt labāk. Jo Latvija ir tik skaista. Paldies par iespēju te dzīvot.