Birkas

, , , , , , , , , , ,

tā plānā robeža – cik daudz var, cik daudz drīkst pateikt, lai tevi saprot. ir cilvēki, kas ir kurli. ir cilvēki, kas dzird ļoti labi. ir cilvēki, kuriem ir ļoti saasināta dzirde. ir cilvēki, kas ir akli. ir cilvēki, kas ir tuvredzīgi. ir cilvēki, kas redz asi un tālu. ir cilvēki, kas redz kā rentgens.

tik dažāds maņu asums, tik dažādas pasaules.

ir cilvēki, kam vairāk attīstīta labā smadzeņu puslode. ir cilvēki, kam vairāk attīstīta kreisā smadzeņu puslode. ir cilvēki, kuriem abas smadzeņu puslodes ir līdzsvarotas.

tik dažādas uztveres, tik dažādas pasaules.

es patiešām nezinu, kā lai saprotas.

tik dažādas pieredzes, tik dažādas atmiņas. tik atšķirīgas vienu un to pašu notikumu interpretācijas. tik atšķirīgi secinājumi.

saprašanās ar citiem – tas jau ir smalks līmenis, es pat nezinu, kā lai saprotas ar sevi. kopš sevi atminos, es sevi novēroju. un novērojot es redzu, cik dažāda es esmu dažādos brīžos, jo manu uztveri ietekmē tik daudzi faktori. piemēram:

1) vai es esmu atpūtusies, vai ļoti, ļoti nogurusi,

2) vai es esmu paēdusi (un ko tieši ēdusi, tas arī ir ļoti svarīgi), vai ļoti, ļoti izbadējusies,

3) vai tajā konkrētajā laika nogrieznī dominē mana labā vai kreisā smadzeņu poslode, vai arī abas ir līdzsvarā,

4) vai es esmu mierīga, vai nobijusies,

5) vai es esmu mierīga, vai izjūtu iekāri,

6) vai es esmu garlaikota, vai ļoti ieinteresēta,

7) vai es jūtos vesela, vai arī man ir ļoti paaugstināta temperatūra,

utt.

saraksts ir garš, garš. iespējams, to varētu modelēt šādi:

1) rādītāji, kas attiecas uz fizisko pašsajūtu,

2) rādītāji, kas attiecas uz uztveres tīrību un diapazonu,

3) rādītāji, kas attiecas uz mentālo un emocionālo līdzsvaru,

4) rādītāji, kas attiecas uz paaugstinātu jūtīgumu kādā konkrētā  uztveres aspektā,

5) uztvertās informācijas procesēšanas kapacitāte konkrētajā laika nogrieznī,

6) mans apzinātības līmenis,

7) secinājumi, ko es izdaru un kam es ticu konkrētā laika nogrieznī.

punkts nr. 4 varētu būt arī punkta nr.2 apakšpunkts.
punkts nr.6 kombinācijā ar punktu nr.5 varētu būt saraksta esence.

dīvainā kārtā reizēm tomēr izdodas saprasties. ja godīgi, man nav ne jausmas, kā tas vispār ir iespējams. es domāju, ka tā ir dāvana un liela žēlastība.

lūdzu, mīļie EŅGEĻI un VISI LABIE GARI, uzdāviniet man šādu dāvanu svētkos! paldies.